Thursday 21 April 2011

Jualan di Majlis Konvokesyen ke-8 Wilayah Perak 2011

Tanggal 26 - 27 Mac 2011 telah berlangsung Majlis Konvokesyen Wilayah Perak =). Semua Etech kolej dikerahkan untuk mengambil peluang berniaga di tapak konvo. Peluang ini tidak kami lepaskan dan beberapa produk dihasilkan antaranya Chocolate Cake, Marble Cake, Swiss Roll, Carrot Cheese Cake, Assorted Tarts, Colourful Chocs dan Snacks. Ha! mantop betul~tu baru bakeri produk. Tak lupa produk panas dan segar untuk sarapan iaitu Nasi Lemak, Bihun, Nasi Minyak, Sandwich daannnn...BuRgEr.. Tak lupa Air Assam Booi dan Laici.

Alhamdulillah, cuaca cerah dan tenang. Semua  produk berjaya dihabiskan ke titisan terakhir =).




Inilah detik-detik perniagaan yang sangat indah kerana tiba je auntie rossy di tapak dengan membawa Bungkusan Nasi Lemak-pelanggan terus menyerbu dan tidak berhenti (waktu pagi) menyebabkan tak sempat pun nak alas meja sampai sudah..hehe.

Air dah sampai 5 kali bancuh pun still tak cukup. So, kami akan perkemaskan lagi strategi supaya dapat memenuhi permintaan pelanggan. Hehe..seperti tagline kami..."Kepuasan Pelanggan, Keutamaan Kami". Insya-ALLAH kami akan cuba perbaik.

2 comments:

  1. Gambar ketiga tu paling Mahal~lihatlah tiga orang bujang dan satu tak bujang sedang bergotong-royong memasak BURGERRGAARR..

    ReplyDelete
  2. hahah org bujang yg tak brapa pro wat burger... sape yg wat blog ni??

    ReplyDelete